crabbi

Åh, mamma ringde nyss och sa att det blir krabba, pizzaslice och cider ikväll! I love :)
Det gjorde ju kvällen kan jag säga, kändes inte alltför positivt innan. 
Fick för mig att jag ville flytta till stockholm för en halv minut sen, bra julia. Men det skulle vara
skönt att bara vara lite ledig en månad typ och hänga där. Bo på södermalm, fika varje dag och
hångla med fina pojkar om nätterna. Jag är nog lite för ensam eftersom mina tankar är så orealistiska. 


Jag känner mig kreativ. Jag vill ut och jag vill göra saker. Känns verkligen som sista året i skolan nu och man vill bara ut ut ut i världen för man orkar inte med en enda uppsats till. Lessnat lite grann på tryggheten. Kreta kommer bara bli så underbart att jag kanske går under, igår var det 3(!) veckor kvar...
Mina inlägg är bara text nu för tiden, men det är så svårt att kånka på en stor systemkamera hela tiden. Och sen lägga in dom på datorn... Lat är jag nog. 
Nu ska jag duka, krabba blir gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0