hidden kiss

jag har en peter pan.
nej kanske inte! hihi

Elin och jag nördar på msn. Skickar länkar till spotify, till youtube och wikipediasidor fyllda med nördhet.
Vi snackar peterpan, vi ville byta plats med wendy och vi grät över att allt blev så bra och ändå sorgligt på slutet.
Vi funderar starkt på att döda j.k rowling för att hon låter så många dö på slutet. och hur vi älskar h.p överhuvudtaget. Vi har väntat på brev. Elin i fyran, jag i tvåan... (på gymnasiet, :P)
Sagan om ringen. legolas och aragorn. vi är smått galna. vi är sånna nerds att vi kanske borde bannlysas. Men vi älskar't fan. jag lovar att någon gång när vi är arbetslösa och fattiga kommer vi sätta oss och se alla våra nerdfilmer ihop, vi kommer gråta åt våra vackra pojkar och vi kommer minnas.
åh.

Kommentarer
Postat av: elinpelin

åååååh. det finns så mycket att prata om så det tar aldrig slut!



och när får jag mitt hogwartsbrev?

2009-10-04 @ 22:51:05
URL: http://justsipit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0