but still

en stor smörgås och en chailatte senare...
det regnar fortfarande. åh

Idag är det torsdag, känns helt osannolikt och jag har ingen aning vad som hände med veckan, skönt i alla fall. I morgon bär det ju av till mormor och jag har inget direkt att plugga på så jag kan bara njuta, läsa, käka och gosa med hundarna.
På tal om prov gjorde jag ju mediekommunikationen idag... herregud. Svårast var det i alla fall.
Jag har några små problem som ligger och gnager som jag på något sätt måste ta itu med, eller skjuta upp om jag känner mig själv rätt. Lovade också mig själv att inte fastna här idag så nu ska jag dra till soffan istället (!) och läsa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0