ovärt

Var på ovärd träning förut. Hade käkat precis innan jag åkte så halva passet hade jag håll respektive höll på att spy så jag kunde inte riktigt ge gärnet direkt...
Bestämde mig i alla fall för att göra något bra med det hela så snackade skit med Jonna och Julia och bastade efteråt, skönt.
Nu börjar jag bli nervös inför i morgon, två muntliga framträdanden hör ju inte till favoriterna, men tror att båda kommer gå lagom bra och det är ungefär det jag orkar eftersträva nu för tiden.
Hela eftermiddagen blev ovärd, hela det här blogginlägget till och med.

Kommentarer
Postat av: misss j

du var duktig, jag kollade in dig minsann! och imorn kommer det gå bra, fast då talar jag inte för min egen del..

2009-11-24 @ 21:59:43
Postat av: Anonym

DU är inte ovärd i alla fall <3

2009-11-24 @ 22:08:30
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0