mekom.

jag sitter i köket. är jättemätt för max lagade mat i dag och jag avgudar hans mat. smartaste valet av honom att bli kock!
försöker plugga men tar det i min egen takt, i kväll är det mekom som står på listan då den är till i morgon. Gjorde religionsredovisningen idag och skönt att bli av med något.. Har bara provet nästa vecka och hela svenskagrejen kvar nu.
läser bloggar och lyssnar på underbar musik alldeles själv här hemma i mörkret. funderar på vad jag ska spendera resten av mina vakna timmar med? Klockan är ju för 17 bara halv sex, helt sjukt.
Min dag har varit låååång. Ganska bra men mitt tålamod har blivit prövat så många gånger att jag är helt slut. skönt med kväll.
nu, lite mer mekom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0