måste verkligen sova

Jag   är  så trött tt. När jag stänger av datorn kommer jag somna på två sekunder.
Tankar som vara som galna och rusa och sommaren kommer komma för ögonen precis innan jag somnar så att den påverkar mina drömmar in i det sista.
'
läst bloggar, tittat flickr tills ögonen bränner. Ätit så mycket kolhydrater idag så att jag vill spy. Jag måste ge mig. Åt fyra smörgåsar till lunch och sen sex lussebullar i rad och så massa pasta till kvällsmat. Helt okej om man gillar det, men jag blir galen på hur mätt man känner sig.  Jag avslutade dock kvällen med smoothie, och det är nog min största bedrift idag. Inte är det photobooth bilder från förr i alla fall.
Är   inte  beroende  av någon kille. Känns smått underbart och längesedan. Måste börja leva, vill vara snygg och ändå snäll. Har stängt av mitt element och ska sova i mina stickade tights och min tunna filt. Lever på gränsen. Lyssnar sönder öronen på musik och känner att det nog är för få timmar på ett dygn.
Sen när jag vaknar i morgon är det fortfararande mörkt. Måste då plugga vidare, tända kanelljus som inte går att beskriva hur underbart och käka en bra och god frukost.
Är egentligen inte mentalt vaken, skriver i sömnen och har redan börjat drömma tror jag. Minnen lagras i photobooth,använde sönder den funktionen tror jag. Hur länge har jag haft den här datorn? Sen i somras? Vet inte hur länge, vet inte hur långt bak allt sträcker sig. Det där är efter kreta i alla fall. Det ser man på ringen som satt på fel finger.
En studentfest mindre att länga till. Röda kulor.
Det här blir ju mest som ett smörgåsbord i tillbakablickar och egocentreri om det nu finns. Jo det gör det, stöter på det hela tiden och undrar mest om det är jag eller dom som är annorlunda. Fult att peka, fult att säga dom. När man skriver "du" på en blogg, menar ungefär precis exat en speciell person men säger inte namnet, bara du. Åh, nej.
måstee ssova nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

så himla fint inlägg vännen!

du är sötast och jag mår bra i magen när jag vet att du är my best friendo :)

2009-11-25 @ 06:58:31
URL: http://slitet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka snosiga bilder, jag blir glad.

Och lite förvånad över att du börjar stanna uppe så sent om kvällarna, fniss. <3

2009-11-25 @ 17:21:54
URL: http://justsipit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0