juliedear on her way

julia  mary hedwig kvarnlöv kommer hit alldeles strax. Ska gå och möta henne på södra råtorp!
Jag hoppas på ordentligt med snack och en del tedrickande och så of course en massa intagande mat. sötnosen :)
jag duschade nyss i dryga tjugofem minuter, helt underbart. försöker plugga lite religion då och då men oroar mig mest för naturkunskapsprovet om en vecka(!).
bokade nyss biobiljetter för andra dagen i rad, så himla skönt. I kväll blir det bröllopsfotografen med papi och max, som fars dagspresent.
konstigt nog är det där den ända(enda?) bilden jag har av mig och papi på macen. vi är söta!

Kommentarer
Postat av: sara

enda med e den här gången ;)

2009-11-08 @ 13:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0