jag tror jag önskade, att du var nära

idag jobbade jag,claes och anna riktigt bra och effektivt på naturkunskapen vilket slutade i att vi hade fyrtiofem minuter att bara sitta och prata på. det slutade med att vi satt och berättade spökhistorier och läskiga vandringssägner.
så nu sitter jag här hemma med jättehög musik på och med alla lampor tända och väntar på max.
men!
det är inte vilken musik som helst. det är julmusik. och jag äter varma smörgåsar med lite smält smör på och dricker dagens andra kopp varm choklad. jag längtar galet mycket till julen, det gör en liksom lite gladare att tänka på den. dessutom kommer julia om några minuter. mycket bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0