flätat och klart

Svartvita photoboothbilder en sen kväll, minst varje vecka!
Nu har jag spontant bestämt mig för att ta tåget till mormor imorgon, mysa bort helgen. jag hoppashoppas det finns biljetter kvar när jag kommer till stationen imorgon bitti. Och då ska jag unna mig någon bra tidning, och kanske te i sån där snygg kopp så att man ser lite snyggare ut än vanligt...

egentligen är jag ju lite sugen på att dansa. och att sjunga med. och att känna på en rygg med fingertopparna och pussa lite på örsnibben.
men jag sparar mig. det går inte riktigt än.
trevlig helg, lite i förväg!

Kommentarer
Postat av: din bästis

men jag saknar dig här hemma i trista, grå karlstad.

grey's anatomy säsong 5 finns att köpa nu. jag tycker det var ett bra förslag att vi delar på den alla tre och ser den tillsammans alla tre. du, jag och fredrik.

fint.

2009-11-20 @ 17:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0