and that's when we've got it goin' on

Jag har haft en bra kväll. Åt kvällsmat som bestod av nybakt bröd, hemmagjorda köttbullar, kanelbullar och skagenröra. Tror att jag fortfarande är lite inne i helgen mat-tema? Har försökt att plugga hela kvällen verkligen men det - går - inte. Var inte nöjd med mitt senaste jagpluggarinteprov så egentligen borde jag lägga i en växel men just nu snurrar det så många negativt laddade elektroner i huvudet så det tror jag allt ska ordna sig.
Det är lustigt hur bra man kan trivas med bara sig själv. Prova kläder, äta gott, läsa bloggar, titta på fina bilder, packa upp, ligga i sängen, lyssna på musik. Det känns nästan som om livet kommer gå vidare trots alla motgångar som härjar och vägrar ge med sig. Oerhört skönt.
Trots att jag blivit så kvinnligt inspirerad under helgen är det en mans soundtrack som följt mig genom kvällen.
Paolo Nutini.
Sov gott och pussa på er själva för att ni är bra!
jag ska ringa innan jul, och jag ska säga, jag älskar dig.
jag ska också inte avsluta med coldplay ikväll. får vara lite nog när längtandet inte leder till en fin känsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0