allihopa det går bra nu!

Idag är det den 27 november och jag kan inte komma undan det på något sätt.
För idag är det två år sedan jag och johan blev ihop. Det kan jag ju inte glömma.
Jag trodde dock att jag skulle ägna dagen åt tankar och kanske tårar.

Men här sitter jag. Lyssnar på bästa john mayer, läser magasin och käkar B&J. Jag mår väldigt bra. Jag är stolt över mig, jag är stark. Tillslut förstår jag väl det :)
Jag förnekar inte, tackar mest för de åren som gått. För nu startar vi på ny kula, nästa år kan bara bli bättre!
I morgon ska jag stå på loppisen med finaste sara och elin, sen ska jag till max skola (max är för fan på dreamhack) på öppet hus och sen får vi se. Åh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0