mellanmål lika fint som blomkål

Hej :)
Jag älskar verkligen mellanmål och i min familj har det alltid funnits tid för ett litet snack när man kommer hem!
Gurkmackor är min favorit just nu. (Lingongrova är dock sötaste brödet i Sverige och flest svenskar äter det!)
Kanelte. Kommer förbaskat inte ihåg vad det heter, svårt att köpa samma sen... Får lukta mig igenom sortimentet.
H.P of course.
Nu i eftermiddag pluggade jag en timme matte men då bara på kapitel 1. Upptäckte att jag var ganska bra men att läsuppgifter bara är att hoppa över. Måste verkligen plugga kapitel tre snart, det är svårt som spikning.

mellanmål <3





(jag är naken på dessa bilder. inget smink, bara julia)
Nu ska jag älska veronica maggio några timmar och käka pizza. Älskar mitt liv ibland, älskar mig själv.

Kommentarer
Postat av: saraaaaaaa

åh men ge mig den fruktsalladen. och den tjejen!

2009-05-07 @ 20:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0