kära vecka 20

Äntligen är den här veckan över! Alla prov är avklarade och nästa vecka består av en endaste dag bara :)
Men jag har lärt mig att jag ångrar mig om jag säger att denna vecka var värdelös.
Den förde ju trots allt med sig lite gott.
* Jag fick godkänt på matteprovet
* Jag tittade på Vår Ruset med älskling och mötte sen upp Sara och Anton (som jag vill spela Wii med snart)
* Jag gjorde klart franska nationella, bara  hör och prat kvar nu. (inte så bara, menmen)
* Upptäckte hur fruktansvärt grönt och fint allt är ute
* Gjorde klart labbrationer med Jonatan, vi fixade det ganska fint
* Fredagkväll, läser Harry Potter med en stor skål B&J

Och helgen lär fortsätta att vara vacker. Tjejjouren hela dagen imorgon kommer bli superinterresant och jag längtar redan efter alla matpauser och värderingsövningar som snurrar i skallen.
Sen får jag åka ut till Arnön på söndag, riva lite staket och inte tänka så mycket över huvud taget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0