waffles!

jag tänker inte be om ursäkt för att bilderna visar en massa underbara saker. Ni tror att jag ligger hemma och trivs med tillvaron. Jo, lite sant är det när man kollar på superfilmer som sexandthecity och stekta gröna tomater. Dunderfilmer, älskar dem båda två <3 (men, jag kommer komma efter i skolan, missa 27:e med johan, dö osv fortfarande)

Men, jag är faktikst sjuk också. Jag luktar döda vita blodkroppar och snyter mig sju gånger i minuten, äter 3 ipren om dagen och har feber om nätterna. Men NEJ!. Nu får ni se mina mysbilder :)




Kommentarer
Postat av: Jacob

Missade att äta våfflor på våffeldagen :( får bli till helgen kanske :)

2009-03-26 @ 23:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0