trött,

jag är så trött. huvudet spränger, näsan rinner och när jag hostar gör det så ont att jag bara vill lägga mig ner och sova.
jag har frossa och det är inge kul.

trots detta ska ja till skolan idag, tråkigt att vara hemma.
ska genomlida en timmes svenska c, okänt antal minuter med engelska och carin, svenska på det och avsluta med att tvinga ur jens 1. var han bor, 2. vad jag fick på provet.
vad bra att jag berättar det här för er. men såhär är det, jag har förstört mitt uv-filter till kameran och utan den är min blogg sig inte lik.

bajspuss nu

Kommentarer
Postat av: sarabanannnn

jag är glad att du kom till skolan så att jag fick träffa dig :)

2009-03-23 @ 18:30:52
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0