summertime soon?

julia. säger:

morgonrocksmys på bryggan på arnis, sent på kvällen när solen har gått ner?

jag tänker yttra de, i min värld, förbjudna orden. Jag längtar till sommaren! Jag har försökt hållit modet uppe och visst, jag gillar fortfarande när det snöar men nu får det snart vara nog.
Jag vill ha festival men bästispuppen och bara massa sommar, klänningar, smultron, armband, gladiatorsandaler, mys, massa BAD, badrock, varma klippor, HAVET, räkor, kräftor, studsmattan och långa frukostar.. osvosvosvosovovoosvosovosdv, ni fattar.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ge oss nu! annars bildar vi klubb på facebook (mitt nya uttryck. jag ska ge mig...)

2009-03-09 @ 20:02:44
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0