muffin

jag är lite för ihärdig vad gäller idrotten i skolan. jag har sagt till min lärare att ja inte tänker gå ut gymnasiet utan ett mvg i det ämnet. jag är så bråkig. det kommer ju ändå inte hända, han är sur på mig sen i ettan.

men i alla fall. igår tog jag ut mig lite mycket på idrotten kanske, jag fick nämlige feber på kvällen och kunde inte äta eller röra mig. hm. äckligt. har fått i mig två smörgåsar och, ett glas provivamango och en kiwi till frukost nu i alla fall så jag kanske blir frisk någon gång. detta ständiga magvärkande stör mig nämligen.

jag hoppas som tusan att jag håller ikväll, känner att ja har lovat familjen eriksson så himla mycket och sen inte hållt det. men nu blir det andra bullar, kalas ikväll klarar vi av.

puss på ointressanta inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0