inget internet hos mig = tacofisk nu!

jag har typ tuuusen grejer att skriva.
först tänkte jag skriva om havet, hur mycket jag älskar det. Hur jag alltid målade en massa fiskar på blåa papper på bilden enda tills nian och hur jag älskar saltvatten, dock inte hajar då...

Men sen ångrade jag mig och tänkte skriva om hur sur jag var. På allt, att jag var ful, mycket i skolan, projektarbetesbajs osv osv osv. Internet som inte fungerar, inte ens i skolan...

sen tänkte jag skriva om sång och gospel och hur underbart det är, vilket frihet det är med sång egentligen!

Sen tänkte jag skriva om hur fruktansvärt kär jag är i Johan. Helt amazing (!) att jag fortfarande kan känna pirr när han går genom korridoren med sin blå skjorta. Kärlek borde väll omfarmeteras som allt annat? Men nej, still going strong min älskling och jag.

Sen tänkte jag skriva om kapten röd och sara, fina gosisar i min värld.


Kommentarer
Postat av: sarabara

DU ÄR FIN<3

2009-03-16 @ 23:01:59
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0