friends



kära vänner, idag vill jag just påminna er om min bästis blogg slitet.blogg.se. för just idag kan man se två av mina bästa vänner rocka loss till en riktigt goodielåt på ett mycket speciellt sätt  där :)
det är lustigt det där med vänner, idag gjorde elin och sara mig glad flera gånger om, utan att jag ens behövde träffa dem!
elin skickar sms om att hon gillar mina idéer till svenskan skarpt och att hon ska hämta ut musikalbiljetter till på söndag sen!
sara ringer och berättar om hur bra det gick och de jobbade verkligen stenhårt (säger bara slitet.blogg.se) och sen berättar hon om hur bra jag skulle vara på ett visst jobb osv. Hon gör mig superglad. Avslutar med att hon har köpt en massa frukt och ekologiskt godis, jag blir glad för hennes skull :)
Dessutom har de gjort en musikvideo som ja skrattar åt. de är bra mina kompisar!

(bilden är för att riktigt visa hur glad jag är för att ha fina vänner)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är gos <33

2009-03-25 @ 16:08:24
URL: http://slitet.blogg.se/
Postat av: HAHA du är för söt <3

2009-03-25 @ 17:18:24
URL: http://elinrawr.blogspot.com
Postat av: Anonym

HAHA du är för söt <3

2009-03-25 @ 17:19:06
URL: http://elinrawr.blogspot.com
Postat av: Anonym

hihi, elin är gullig.... :)

2009-03-25 @ 20:02:30
Postat av: Anonym

det var jag.

/sarabanana

2009-03-25 @ 20:02:54
Postat av: Elinpelin

Jag failar på bloggkommentarer va? :D

2009-03-25 @ 20:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0