åh och suck

åh, vi hade det så himla bra igår, jag och mina vänner.
Sara var fixaren och jag, veronica, jakob och anton åkte till kristinehamn för lite allmänt tjockismys med spel. Gos.
Att vi sen åt världens godaste pizza, snackade läskigheter och skrattade så vi dog till Alias hörde till. Tack Sara för underbart intiativ, pusspuss


Nu. Jag är så förbannat sjuk. Jag hatar det, jag har snytit mig så mycket att det snart inte kan finns någon mer julia kvar. Feber har nu anlänt också och hostattacker avlöser varandra. Kul. Nej. Dessutom, inget matteplugg hemma hos mig. Idag har jag totalvägrat, jag har INGEN som helst lust att ta itu med det. Det bara händer inte. Omprov blir bajs. Att gå efter 10 minuter på ett tretimmarsprov suger också. Okej, bra inlägg av julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0