10mars

Pjuh, jag har verkligen härdat ut mitt humör. Jag hade nämligen tänkt fortsätta gnälla enda tills jag kom hem och även på här på bloggen då. Men nej, jag klarar mig undan från det. Anledning? Alltså, jag borde vara skitsur egentligen eftersom multimedian gick ganska bajs, men eftersom vi hade ganska kul under tiden och (förmodligen mest av allt) dessutom åt jag nyss choklad vilket alltid gör mig gladare ju!

Snart ska jag på spelning, piano alltså. Lite jobbigt med tanke på att jag ALDRIG verkar hitta tid att träna på min kära läxa vilket leder till att hon blir sur (förståerligt)
Johan kom förbi nyss, han sa att han älskar mig. Då pirrar det i min kropp och jag blir sådär glad och lugn igen, han är fin min älskling.
Jag har längtat efter Bullen idag så nu ska jag gosa med honom och plugga en halvtimme innan jag åker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0