LEDIG

Skriver alla mina rubriker med stora bokstäver nu ser jag...
Idag hade jag min första lediga dag (midsommar räknas inte!) Det var helt underbart verkligen.
Jag tror man uppskattar lediga dagar mer när man jobbar ( alla andra kom på det för länge sen jag vet ).
Meeeen. Max väckte vid tio, det var lagom, vi åt frukost och tittade på min grey's box. Jag är förövrigt galen i grey's anatomy nu igen. Samtidigt som jag hatar att avsnitten bara försvinner. Började titta igår och har nu snart hunnit igenom halva boxen.
Trots detta har jag varit ute i solen, läst och varit på promenad med favvobullen.
Har också fikat/planerat med sarabästis, mysit och extremt välbehövligt efter hundra års uppehåll.
Åt jordgubbar till lunch.
Ska fortsätta titta på grey's nu.


sommarlockar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du var så fin idag. och grey's är galet. jag bara bölar nu! ser dom två sista avsnitten den här säsongen, gud...

2009-06-22 @ 21:11:02
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0