Walkin' in rain

Det ösregnar verkligen. Så nu tar jag på mig mina gula gummistövlar och
min prickiga regnkappa och går en promenad med Bullen. Kanske får
iPoden följa med.

Jag var på bodaborg tidigare idag. Det var så skönt, jag tänkte bra tankar hela
tiden, fast vi sög rätt mycket. Mamma undrade om våra starka sidor kommmit
fram efteråt och jag kom på att alla hade visat sig bättre än vad jag trodde,
alla förutom jag. Jaja, jag bidrog med idén att åka dit!

Jag har inte sovit i min egen säng sen 26 juni. Men snart så.
Sara är min räddare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej min snutt, det borde du inte. jag förstår att det känns döende, men du får inte dö. då dör jag. och förresten, om du dör, då kan vi inte ha den där dejten med fredrik (och inte åka utomlands tillsammans, eller käka b&j och kolla grey's anatomy), så snälla lev. för det är det bästa du kan göra nu tror jag :) träffa mig nästa vecka?

2009-07-09 @ 20:21:42
URL: http://slitet.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj, men vad har hänt då? hon är inte allvarligt sjuk väl? ja, men typ tisdag kanske funkar? jag är ju borta tors-sön. ta hand om dig <3

2009-07-10 @ 20:30:59
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0