blueberrymuffin

Sjukt bra dag igår, finally!
Mami, papi, Bullen och jag skulle på utflykt, klyschigt låter det men åh va bra.
Första stoppet, Sunne, hehe jag kommer sakna den lilla hålan i vinter eftersom jag verkligen varit där heeeela sommaren. Träffade Sebastian som visade mig de få saker jag ännu inte sett i min jobbstad, mysigt :)
Åt stor buffé på Selma Spa, shit pommes va pappa och jag vräkte i oss. Åkte sen till Alma Löv som är ett museum, gosade med hundar och blev kär i konst.
Sen bar det hemmåt, till ännu mer mat och så Changeling med mamma. Apläskig film men bra som sjutton.
Lite lätt uppskrämd cyklade jag iväg till fredrik och andré, jag blev inte mindre rädd där i alla falll...

Ja, detta inlägg betyder ju inget för ingen annan än mig men gud va gött! Och i veckan ska jag träffa my very best friend in this world, längtar. Ska äta chips och jobba aset av mig i helgen (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0