uninteresting news from me

nu ska jag berätta en liten sanning om mig själv.
ibland när jag är sur eller arg och sitter vid datorn så skriver jag in www.bajs.se . självklart kommer jag ingenstans men det får mig stundtals att må lite bättre!

igår var jag hos min käre pojkvän, min andra hälft.
vi åt popcorn, drack cider, gjorde utsökt fisksoppa och tittade på the curious case of benjamin button, den var faktiskt superbra! superbo!

samma underbara pojkvän skickade jag hem idag, jag älskar mensvärk...

idag köpte jag en bodylotion på body shop(!) som luktar hallon, mamma ogillar. Jag ska nu dricka te som uppeppning till hockeyn ikväll, har inte sett en match sen .... eh ah.
bloggar är ju väldigt bra känner jag, intressant inlägg gjorde jag nu visst.
på fredag är det partey hos bäbiselin, me like. jag kommer inte vara så fin eftersom ett av mina "mini-nyårslöften" är att inte konsumera så mycket kläder.
men jag hoppas hon nöjer sig med min närvaro :)
chailatte here I come
 

Kommentarer
Postat av: TOVE

hahaha www.bajs.se (L)

2009-01-06 @ 22:19:58
URL: http://tovvve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0