taste it, baby do it


kände att det var välbehövligt även om jag fetade en chokladboll i cafeterian idag.
jag var nyss på spelning, gud så de gnäller. men idag var det inte lika hemskt.
multimedian gick mucho bra idag faktikst, känns inte riktigt lika tungtlängre.
ljudet var jätteroligt, kort och lärorikt. bara manus och allt det andra kvar, yes!
nu, tänka på engelskan (samtidigt som blogging, bdb osv, inget effektivt alltså) och titta på top model med mamma






idag har jag och johan varit ihop i fjorton månader
jag älskar honom fortfarande. han må vara speciell, retas ganska ofta
och skrämms lite för ofta. men han är underbar, snygg också. jag vill
bara vara med honom föralltid.




Kommentarer
Postat av: sarabanan

heh, jag gillar den där bilden jag. på johan alltså, jag undrar bara vart han fått årsunda-mössan ifrån....

2009-01-27 @ 20:52:19
URL: http://slitet.blogg.se/
Postat av: louise.

grattis. :)

2009-02-04 @ 18:26:17
URL: http://yeslouise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0