mattestöd ?

dags för lite allmänt:

kingdom of heaven är en jättebra krigsfilm (inte alls för att orlando är med men ingen tror mig)
jag försökte ändra mitt utseende på bloggen igår, jag typ grät när ja bara såg en massa siffor och bokstäver
mekuprovet imorgon kommer faktiskt inte att gå så bra eftersom jag inte pluggar
jag har tränat 2 ggr i veckan i dryga månaden nu. känns så bra att jag inte skjutit på det någon gång eller gett upp
är sur på ulvik eftersom jag fick vg bara
Ett godkänt för mig på franska hörförståelsen betydde apmycket
jag är sur på några
mina frukostar är så fantasilösa nu, något jag verkligen ogillar
snart ska min trygghet bytas ut
underbaraste eftermiddagen hade jag idag


Kommentarer
Postat av: sara

tack hjärtat :)

2009-02-19 @ 18:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0