en candyfloss-inspirerad rosa idyll som just nu luktar kokkos

leende som fyras av som gör  mig knäsvag
dofter som får mitt hjärta slå snabbare
en candyfloss-inspirerad rosa idyll som just nu luktar kokkos.

varma öron som lyssnar till flyktiga alkoholpåverakde hemligheter
gröna idyller med gula picnicar och nätta kyssar under prickiga paraplyer

oboy i vinglas och tår som snuddar varann
bara axlar och frambuktande nyckelben
uppgivna blickar som säger mer mer mer

hångelkvällar, trånga gator med bara ögon för varandra
fester som förlöser dansen och närheten
sånger som ger gåshud som vi sjunger med tillsammans i

jag läser en blogg som jag blivit förälskad i. Kärleken borde hyllas oftare, på alla sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0