att börja sam-media

har gjort mig rikare på några kunskaper.
jag vet nu i princip vad jag vill efter gymnasiet med mitt arbetsliv, eller egentligen, jag vet vad jag inte vill jobba med efter gymnasiet.
jag kanske inte har haft så mycket tur, eller så gör jag inte min situation till något bra? jag vet inte riktigt själv
men jag vet att jag inte riktigt trivs på den linje jag går.
det känns som om all den naiva lusten jag hade till att skriva försvann när det börjades sätta betyg på det jag skrev och presterade. tidningsartiklar och journalistyrket verkar plötsligt inte lika glamouröst och roligt som jag först trodde.
sen har jag träffat en del människor som jag inte vill bli som.
fast jag har ju träffat mer människor som inspirerat mig och lämnat fina märken i mig också.

Men såhär är det, jag tror inte att allt händer av en anledning men jag tycker inte att jag skulle mått bättre utan den här sam-media tiden. jag tror att jag typ ENDAST lär av mina misstag.

jaja, puss typ

Kommentarer
Postat av: sarapupp

jag hoppas att jag inte är en av dom som du inte trivs med. för jag trivs med dig. plus att jag också är jävligt trött på sammedia och speciellt på vår klass. den kan bajsa.

2009-02-19 @ 18:17:15
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0