so right here I stay

imorse vaknade jag med svinont i halsen. orkade nästan inte öppna ögonen, snosade fem gånger.
gick upp, insåg att jag skulle åka till sarapussen idag, svepte en kopp te för att bli av med halsontet. värkte i hela kroppen. ipren och vatten. men nej, förkylning kändes som ett faktum.
sara och jag ställde in. stackaren är också sjuk.
jag tänkte motarbeta min förkylning.
satte på mig helt omatchande kläder, som min röda täckjacka och ett leopardpannband, plus mina snowjogging och gick sen ut och fotade lite för allt var så vackert.
gick in, drack te. crashade i sängen.
men nu är det dags. de två sista avsnitten i säsong fem. det om något kan väl göra mig frisk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0