snart snart

minusgraderna börjar bli fler och fler nu och det börjar närma sig afton. Alla börjar peppa. Jag har kört hela kittet med ansiktsmask, lackat naglarna, inpackning och det där och ska snart ta uti med smink, hår och packning! Ska ta mitt vin, min tjockast tröja och ladda busskortet innan jag drar ut till finaste sara som väntar. Tillsammans går vi, i det iskalla landskapet, till juliedear som väntar med fördrink och allt det andra!
Konstigt nog peppar jag med musik av Paolo Nutini och har just nu paus under täcket och med några näsdukar. Ett gäng sånna måste jag ta med också! Nu börjar det bli bråttom. Tråkigt nog fungerar inte mitt minneskort till kameran, varför måste alltid något krångla!? Nu ska jag ta mig upp ur sängen tror jag (:
cobrasnake.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0