rosa nyanser

flickr.com

När jag blir stor, tjänar mycket pengar och det blir nyårsafton. Då ska jag fira den ute på landet. Flytta undan alla möbler i det lilla vardagsrummet. Servera sjukt god mat i form av räkor, räkor och en del räkor. Jag ska dricka skumpa hela kvällen och ha sjukt mycket bra vänner där, singlar som par. Själv ska jag ha en stor sammetsklänning + en massa smycken och galet snyggt hår. Vi ska lyssna på bra musik, alla får agera dj:s så länge musiken aldrig stannar! Framåt tresnåret ska jag ligga i ett badkar och halsa det sista ur en flaska med mina närmast vänner. Sen ska vi somna allihop på blommiga överkast och vakna några timmar senare och beställa pizza.
Man får framför allt inte vara sjuk.
Absolut inte.
Jag vill åka till juliedear imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0