juldagen.

Nu är jag hemma igen. Har haft det supermysigt.
Sjuukt mycket snö i alla fall, världens härligaste jacuzzi och offpiståkning tills jag och lillebror stupade.
Och nu har jag dragit på mig mina nya flanellpyjamasbyxor och ska pallra mig iväg till Konsum och hämta min
grey's box, hjärta på det!
Lyssnar dock på lite melankolisk musik á la sara för vad har hänt med mina snosar när jag varit borta?
Känner att en kväll med vin och lite snacks snart blir, prata minnen, lösa världsproblem och
gosa in oss. Julia och Sara är två fina.
Idag är det ju också juldagen. Innebär att man borde gå ut, särskilt om man har bestämt det.
Är inte så sugen, grey's boxen, singstar och datorn lockar men kan ju inte låta det stoppa mig, tror jag...
puss

Kommentarer
Postat av: pelin

Du måste med ut! Mina bussar går inte idag, jag har fixat skjuts för eeeeran skull, för jag åker bort imorgon. Måste ju ses innan det liksom!

2009-12-25 @ 15:45:25
Postat av: juliedear

i miss you!

2009-12-25 @ 21:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0