femte december

lördag den femte december. nyvaken och skapligt trött. nöjd dock, över att utställningen gick så bra, att det kom mycket folk och att inget ramlade ner eller så.
sen gick vi ju ut på kvällen. drack ju en riklig mängd, nästan så att jag fick mjölksyra i benen när jag skulle cykla hem, fastan jag cyklade på lägsta växeln.
men idag är en ny dag. en dag då jag bestämt mig för att skippa filosofiprovet på måndag, delvis för att jag skulle få IG annars men också för att om jag skulle plugga så skulle jag glömma allt i samma sekund jag skrev det på provet.
pappa och jag och mamma ska snart flytta lite grejer, last week på rygatan inleds på måndag, känns sjukt konstigt eftersom jag upplevt så mycket här.
sopplunch på janssons café blir, mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0