solsolsolsolsolsol (:

Sol! Me like it!
Alltså, solen ger allt annat en annan mening. Som typ svåra matteprov som man får vg på (: jag blir verkligen så himla tacksam för sånt, det lyser upp min dag. Jag som alltid varit ganska dålig på matte och så...
Sen alla blommor, direkt när jag kom hem från skolan tog jag och Bullen och solpromenad och tittade på alla vårblommor och blad på träden som slår ut osv. fint (:
Jag kunde inte ens ha skinnjackan knäppt för att det var så varmt, helt underbart.
Sen går det bra på multimedian också, börjar känna stressen men jag antar att det är så det ska vara, jag tror jag kommer bli jättenöjd med vår presentation.
Jag har kommit en bra bit på ljuduppsatsen också och klockan är bara fem. Ikväll är det världens bästa kock (efter jonaneriksson ) leila på tv också, hon ska ha rockabilly picnick. Lite överspänt men vi älskar henne. Jag är helt enkelt glad idag och jag känner för att slänga iväg en Kevin Borg dänga - jag älskar alla!

Kommentarer
Postat av: sarabanan

du och kevin borg alltså. att löven slår ut gillar vi inte riktigt (iaf inte jag, bajs allergi) men det blir bra senare i sommar. och vi gillar när grannarna spelar ulf lundell på hög volym och grejar i trädgården samtidigt (eller med bilen kanske). och att solen skiner såklart, så att man kan sitta ute och plugga. då är det vår. då är det nästan sommar. då är livet underbart!

2009-04-01 @ 17:32:22
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0