mangolassi

nu sitter jag i min korgstol med en mangolassi handen och datorn i knäet.
Mangolassin (som inte är en collie nedmald till en pälsmassa) smakar sommrigt och jag ska nog bjuda min vän mangosara på den någon dag när hon vill :)
Solen skiner ute, jag vet att alla skriver om det i sina bloggar men det är ju bara fantastisk. Jag och Bullen tog just en solig promenad, dock kommer vi inte överens så väl jag och han menmen.

johan ringde förut också. Han har bokat en natt på vandrarhem i gamla stan i sthlm. Sånt gillar jag :)
Uteservering, luncher, fika, mys, sola, shoppa, hålla hand, bio och hötorget blir of course . hihi
Jag har verkligen sån himla tur, fina vänner, fin pojkvän och fin familj. Sthlm, Linköping, Paris osv. Hur kan jag förklara för er utan att vara en bitch att jag är jättenervös. Det kommer bli läskigt men mysigt.

Läskigt men mysigt = jobb mail. Helena hjälpte mig idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0