vingt-huit

alltså elin, passa spliffen.
alexandra skrik att det var den bästa kvällen
lina, skratta så att jag blir rädd att du nästan dör
anna lova att vi tränar hårt på poker fram över
stefan, jag tar inte ett steg till - jag har skavsår
jocke, jag vann halsningstävlingen
robin och gustav, jag var inte så påverkad

alltså. jag brukar inte gråta över saker. men nu gör jag det lite. jag saknar paris och er alla. jag skulle kunna sätta mig i bussen igen och åka färja vilket klockslag som helst bara jag fick vara med er. bara jag fick sova sked med elin, bara jag fick spilla mer smoothie, bara jag fick vara sådär oberoende av allt. Bara jag fick vara i Paris.

Kommentarer
Postat av: elinrawr

Åh. nu vill jag gråta när jag läser detta. Har nog inte fattat förrän NU när jag är hemma, hur underbart det var där borta.. Ska drömma om PARIS varje natt.. ps, passa spliffen.

2009-04-26 @ 22:26:08
Postat av: elinrawr

Asså åh, nu vill jag också gråta. Har nog inte fattat var awesome det var där borta förrän nu när jag är hemma. Kommer drömma om paris varenda natt! ps, passa spliffen.

2009-04-26 @ 22:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0