tueeeesday

hej vänner!
jag har det underbart med sovmorgon och sol, våren kommer verkligen nu och idag ska jag njuta av den eftersom mamma just sa att det skulle snöa imorgon...

men. jag ville bara informera om en grej.
den sextonde april klockan 18.00 är det tjejjourskväll, det är som en studiecirkel där man sitter och diskuterar feminism (jämställdhet) och annat kul. Efter det får man bli tjejjourstjej om man vill, något jag of course vill :) Dock insåg jag just nu, läste lite mail, att senaste anmälningsdatum har gått ut... fint av mig att informera er...

Idag blir det mina rara keds som får följa med. Jag ska jobba stenhårt på multimedian, sen spelning klockan sex ikväll och så hoppas jag på att man kan vara ute en massa också. Livet leker verkligen nu!


Kommentarer
Postat av: sara!

sextonde inbokad! men det kostar inte pengar va? :)

2009-04-07 @ 10:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0