nerdvarning, plugg

måndag:
börjar halv ett, funderar på långfrukost med lite småpluggade. Yoga på kvällen!
tisdag:
Piano 18.00. Lite engelska blir att både läsa och börja jobba med.
onsdag:
friluftsdag i mina gamla hemtrakter, ska bli ganska kul faktiskt! Sen på eftermiddagen möte på waynes med karlstadtjejjour. Yoga på kvällen.
torsdag:
då har vi svenskaläxförhör, blir att plugga lite tills det. Annars inget planned.
fredag:
TEATER! Spring awakening med familjen.
lördag o söndag:
inget planerat, blir mys.

Linköping var bra, mysigt och gott med massa mat. Tror på den här veckan faktiskt! Lite mycket plugg för min smak, ska klämma in franskan där nånstans också? Men det klarar jag nog om jag börjar i tid, herregud, matten då? Puss

Kommentarer
Postat av: puss

det kommer nog bli en bra vecka vänslan.

nu blir det inbjudning i indesign på grafiska.

vill du komma på mitt kalas?

2008-09-29 @ 14:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0