gnäll

Nu kanske det är min tur.
För nu har engergin tagit slut, jag får inte min vilja igenom och jag har läxor.
Resultatet blir ett barnsligt surande, som kan liknas med tonnåringar som inte fått köpa en ponny vid tretton års ålder.
Men nej, alla bara är trötta. Jag blir faktiskt också trött. Även om det varit några riktigt shyssta veckor
nu när vi börjat igen så känner jag att snart kommer väll min gräns? Eller har jag något superknep på G, för än så länge hittar jag energi.
För att byta lite ämne. Ibland är jag bara så himla rädd, för min skola, för allt annorlunda, för rutiner, för förhållanden och allt annat som går att klämma in i min vardag. Jag vet inte om jag föddes utan hormonet som gör en modig, eller så ligger jag bara lite efter.
Ingen ben and jerry blev det idag heller ialllfall, inte ens så att jag orkar åka in till stan. För vad skulle jag göra där, förutom att leta skor som jag inte orkar köpa?
Negativ inställning. mm tack.
Just nu, blir det väll sova men först ta bort allt smink och borsta tänderna, inte sådär värst kul.

Godnatt. och fortsätt blogga, keep me update.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0