för jag gör faktiskt inte det.

Mitt lösenord kanske åker till USA, jag är så himla dålig.
Och du irriterar mig, fruktansvärt. Skärpning julia.
Jag kan inte bara leva på helgerna och i ljuset om somrarna, varför är det ingen jävel som lär mig stå ut. Jag menar, spelar ingen roll om jag slutar klockan sex eller halv två imorn, för min eftermiddag har ändå ingen mening.
Eftersom jag inte ger den någon. Fanfanfan seriöst, ingen töntlåt utan bara ett kraftuttryck. Ett tag hade jag grepp och ork, nu har jag bara läxor.
Ingen intresserar mig heller, det oroar mig men jag orkar inte bry mig.
Just nu kan väll alla bara lämna mig så ses vi i helgen, för det här funkar. Jag ringer, men jag får inget svar ju.
Yogan är ju kul men den betyder inte så mycket ändå.
Ni har redan tvivlat en varsin gång, varför i hela helvete håller ni kvar? Jag orkar inte prata engelska.
För jag funkar inte i veckorna.
För jag gör faktiskt inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0