buffa sov med mig

Jag har trillat dit igen, är sådär lagom sliten i kroppen och högen av skolböcker väcker en fruktansvärt stor frustration. Jag känner mig full med frågor, jag vet inte ens vad som händer imorn, lite otippat läskigt tycker jag. Men lixom, svenskan, är det meningen att jag ska förstå att imorn äre bara lyssna och luta sig tillbaka som gäller? Matte imorn också, inte sådär väldans kul kan jag säga, tungt att alltid behöva fråga om hjälp. Grafisk igen eller ljud? Tror på ljud faktiskt, känner mig inte så jättepeppad, går till rätt länge också va? Och vad gör jag på eftermiddagarna? Dricker förbannat mycket te och längtar till en tid som inte finns. Allt går så fort bara.
Jag är ledsen, men jag tänker inte gräva djupare i det. Buffa och jag ska somna nu bara.
Tack och lov för Linköping i helgen, hinner inte få några pengar tror jag men hey, vem har sagt att jag inte kan vara där utan att spendera pengar? Jag ska bara äta massor. Och på tal om att äta...
Sara, nu får du lära mig italienska, för på höstlovet blir det Venedig i fem dagar. Flyget bokat och snart ska vi hitta lägenhet att bo i också. Tråkigt nog har det inte sjunkit in riktigt än.... Men mamma är glad!
Nu ska jag sova. Uppbringa lite entusiasm eller bara helt enkelt stanna hemma imorgon? puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0