nöjd? inte jag

jag hatar när det är jag som måste göra något. när ingen annan kan ta tag i det åt mig eller bara göra allt bättre genom att be mig gå till någon som har som jobb att göra det bättre. helt enkelt, hatar när ansvaret ligger hos mig.
så, jag antar att det är nu jag ska berätta vad jag vill?

1. jag vill verkligen åka bort, alla som säger att det inte är en bra terapiform kan... något...
     Visst, jag ska åka till venedig och det ska bli kul. jag ska packa, gå på flygplats, åka flygpalan
    åka gondol, äta massor av mat, bo i italiens lägenhet, gå på marknader och sånt.
    okej det lät ju helt okej. men det är långt dit och vad händer sen?

2. jag vill festa, helst med massa bra vänner en sommarkväll med cider, behöver inte vara stark, jag blir psykist flummfull ändå (välj att kalla det fjortisfull). Jag vill vara skitsnygg och ha bruna ben och ta mig från ställe till ställe och bara ha skitkul
that's not going to happen dear.

3. faaaan, jag vet väll inte. Allt ja kommer på är så osammanhängade och framförallt har det inte med naturkunskap att göra vilket hela mitt liv borde hadla om just nu eftersom ja ska köra i det ämnet. Jag vill att någon tar tag i det, köper mig de där angorasockarna och ett par sidenlakan och bjuder mig på popcorn utan att ha en baktanke. jag vill att solen ska lysa hela tiden och att allt det grå ska försvinna. jag vill ha glamouren tillbaka, lyssna på jävligt bra musik och att någon fixar ljudet på min dator så att ja också kan nerda youtube. jag vill ha kul och det ska vara snyggt. sen vet ja inte.

Kommentarer
Postat av: BANAN JÖH

du kommer ha det skitkul i venedig! hell, det är städernas stad (okej, vet att dom sjunger det om paris i anastasia - men dit ska du ju i vår också så). i alla fall. att vara utomlands gör en ju till en helt ny människa. du kommer glittra, om möjligt, ännu mer när du kommer hem. så kan du skrubba det i mitt ansikte (ja direktöversatt från engelska) att du har fått varit i italien, venedig, underbara stad (si, grazie. un gelato con cioccolato e mango, per favore. un chailatte anche), medan jag har varit hemma i gråa trista, säkert regniga, sverige och karlstad. jag kommer säkert inte ens kunna ta mig i väg till stockholm för mina pengar tycks ha försvunnit någon annanstans. så ha det så j-vla kul!

2008-10-13 @ 22:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0