matte b- väldigt jävla b

ååååaaaaah! jag är så förbannat jävla arg och ledsen på matte b!
jag fattar ingenting, allt bara går igenom hur jävla noga jag än lyssnar och
hur många gånger jag än tittar på den där helvetiska dvden.
jag hatar det, jag vet att många av mina kompisar säger " men julia, klart du får godkänt, det går bra osv"
men det är för fan inte sant. för jag har försökt så himla många gånger nu men så fort jag sätter mig själv med en uppgift så har jag ingen som hellst aning om vad ja ska göra.
saker vi gick igenom för en månad sen ska ja snart visa upp mina kunskaper på, diagnos och prov.
det kommer bli så himla pinsamt att få provet, titta på det och inse att det är precis som matteboken, jag fattar ingenting.
tänk att lämna in ett prov där du inte skrivit ett enda svar?! jag kommer skämmas och jag kommer må dålig, jag hatar matte b.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0