helt okej :)

galet. första inlägget sen johan åkte, förmodligen första leendet också.
johan har sagt att han vill leva i polygami med cult of luna, då ska fan kevin borg från idol vara med också. han behöver inte vara så sexinvolverad ni vet men bara han sjunger för oss litegrann! han är galen, jag är galen för jag ska på musikal sen! hair också, mina älskade favoriter. äntligen något positivt.
men va lugn, jag gråter om nätterna. men det är också okej, det är ju johans doft som gör det så lätt. '
footlose! herregud, han frälser mig den där kevin. hehe, jag är som en liten fjortonåring som sitter och röstar hemma, fast i fredags fick ja inte...
men nu ska ja sluta. igår var ja inlåst i badrummet så länge så idag ska ja lägga till min sociala sida (en stund kanske). mamma köpte just chips åt mig, fan va gott... jag som får två minuter sedan bestämde att ja skulle gå ner lite grann tills johan kom hem. bra planering julia friberg.


GAAAAAAAAAH! jag saknar johan men ja måste få titta på en video till med kevin!

(tönt, sara våga inte kalla mig fjortis!)

Kommentarer
Postat av: plupp

haha kevin är ju inte ens bra. han är tönt. jag tycker iofs inte att någon idol är bra i år...

2008-10-26 @ 14:16:57
URL: http://slitet.blogg.se/
Postat av: JAG

hehe. jag pluggar engelska. skriver den recensionen (okej det går dåligt och jag skriver om gordon och chris mest). sen ska jag plugga matte, svenska, småföretagande, samhällskunskap också. ja. känner att jag behöver ha något att göra under lovet annars får jag ångest ;)

2008-10-26 @ 16:44:24
Postat av: Thailandkilla\en_91

Om du gar ner i vikt blir jag brakar jag med dig en stund. Sen tanker jag pussa pa dig. Jag saknar dig pussgurka.

2008-10-30 @ 12:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0