tihi

min helg:

åh, jag kan verkligen skriva så himla mycket. skön helg har det varit, jag tror jag börjar uppskatta mysbyxor mer än någon annan även om strumpbyxor är hetast.nu
johan och jag har varit med varandra heeela helgen bortsett från halva söndagen, passar mig utmärkt.
vi har mysit jättemycket; bakat, sett på film, ätit. sett på idol, spelat panicball, gått ut och gått, lyssnat på radio och lite sånt där ni vet. :)

mamma och jag besökte karlstads innekärna dagen till ära på skyltsöndagen, det var mysigt och shit pommes vad mycket karlstad har att erbjuda ändå säger tjejen helt utan shoppinglust. sörjer lite för monkiskora (ja, detta är en modeblogg) som var alldeles skyhöga men är asglad för spetstoppen även om hundra andra redan har den! livet funkar känner jag. bara några ryck i skolan bara så är vi där sen, jullov. imorgon börjar även julkalendern och jag ska äta tvfrukost i 24 dagar i streck, det ni. hoppas den är bra så ja slipper klaga över det med!

slänger in en bild på mitt helgsällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0