(notera lite positvit i början)

fan också, jag hade bestämt mig för att blogga om nått kul idag. för dagen var ju faktiskt helskön rätt igenom.
förutom kvällen nu då.
jag har inte dyskalkeli (hm, kanske dyslexi med den stavningen?) utan bara rena plågande fokuseringssvårigheter, jag skjuter snart mig själv eftersom jag inte gör någon matte alls. det kommer köra sig imorgon och jag får helt enkelt stå ut med det (det kommer ja inte göra nej...) .
dessutom, ja ska inte äta sötsaker på hela veckan :O, känns sjukt.
mamma förstod och köpte en massa frukt.
johan trodde ja var arg på honom --> jag blir trött på att det är en HEL jävla vecka kvar.
redovisning i franskan på onsdag, icke sa nicke. jo och ja är inte så förberedd. hur kul ska det bli att plugga samhäll då? neeeeeeeeeeej tack.
frys arslet av dig.

(notera lite positvit i början)

Kommentarer
Postat av: JAGJAGJAG

för det första: jag har INGEN kondition längre! lovar. men kanske KANSKE att vi kan göra ett försök.

kanske!

jag tror verkligen att det kommer lösa sig med matten i morgon. efteråt vet du vad du behöver träna mer på, eller hur? och då kommer jag att hjälpa dig :) (men bara om du hjälper mig också)

no sweets, detta klarar vi! :D

2008-11-03 @ 21:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0