jag skiter i livet jag hyllar så högt

allt bara går fel och jag är så himla otålig. alla bloggar bättre än mig och är ärligare och allt, men orkar inte.
det verkar inte ens som om han saknar mig, det gör han säkert men inte på samma sätt som jag. mina föräldrar klagar på mig, de säger att det inte är bra att bli så beroende av en person. särskilt inte en kille, jag som feminist borde väll vara självständig och skit.
men det är skitsnack, just nu hatar ja mig själv och tycker så synd om alla som försöker pigga upp mig, inte minst johan som skickar ett sms per dag i alla fall trots att det säkert är dyrt.
men ja tänker på honom hela tiden, tänker att "åh, nu har det gått en timme" och försöker se så mycket tv som möjligt för då går tiden fort.
jag kommer vara helt slut av längtan när han kommer hem, säga "kan vi inte ses en annan dag, jag är för trött" och sen kommer ja sura mig igenom veckan av trötthet.
shysst.
jag vill bara att han ska komma hem, nu nu nu nu nu nu. jag är för trött nu. mamma är bäst i alla fall, hon sjunger i duschen och får mig tänka på annat genom att hålla mig sysselsatt, hon köpte mig till och med en smoothie för att det var så synd om mig. det är snällt.

Kommentarer
Postat av: Killen som saknar dig mest av alla.

Sag inte att jag inte saknar dig. Jag blir helt gallen fattar du vall. JAg vill ha dig har nu. nu. nu. nu. Jag kommer imorgon alskling.

puss

2008-11-08 @ 04:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0