forgotten.


de där strumbyxorna köpte jag i venenig, på engelska, på våran gata. idag
sprack de. tror det var en symbol eller nått. skit.
johan glömde mig. det var förmdligen (och förhoppningsvis) ett misstag men
ändå. jag har mina fleecepyjamasbyxor på mig nu och sitter under filt.
synd att jag inte kan stanna här hela kvällen, nu ska ja nämligen iväg och handla
matsäck till imorgon (sthlm känns inte så coolt som alla säger, särskilt inte med
spm2b). smoothie blir det nog men sen sinar fantasin. ikväll ska jag vara glad för
att få sova, det brukar jag inte vara. puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

smoothie fanns inte på ica skåre. jag tänker deppa för det i kväll. och ingen ben&jerry köpte jag med mig hem heller. anton sa åt mig att spara pengar. och att köpa en till honom på söndag istället. han kan bajsa.

2008-11-11 @ 18:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0