16/11

hur många inlägg får man göra per dag?
för jag vill ju inte bara att förra inlägget ska förstöra hela min helg.
jag har vaknat med johan två mornar i rad, det finns INGET bättre. jag älskar honom så himla mycket. nästan läskigt mycket. jag är så himla beroende. utnyttja inte tack.
vi har gått promenader, solat på balkongen under filt, ätit (massor) , tittat på film och han har lovat att han tycker om mig litegrann också :)

jonna var mysi också. massa gott fick man när man kom dit! goda revben, smoothies, frukter och film blev det. lånade lite böcker också så jag tror jag ska fördriva tiden med det eftersom att plugga matte känns så värdelöst eftersom jag inte förstår.

okej. positivt. men det är söndag. peace på det.

Kommentarer
Postat av: jonni

nu fick du det att låta som om du gnagde på mina revben .. hmm, makes sense? hursomhelst, du ä mys

2008-11-16 @ 22:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0